名古屋大学附属図書館

Towards ensuring inclusive and equitable quality education for all : analyzing school enrolment patterns

Sekiya Takeshi [and three others], editors. -- Palgrave Macmillan, [2024]. -- (International & development education). <YB03879771>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 受付日 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却期限日 予約件数
0001 2024/12/10 国開 国際開発 推薦373.1||Se||||教育 41704806 0件
No. 0001
巻号
受付日 2024/12/10
所蔵館 国開
配置場所 国際開発
請求記号 推薦373.1||Se||||教育
資料ID 41704806
状態
返却期限日
予約件数 0件

書誌詳細

タイトル / 著者 等 Towards ensuring inclusive and equitable quality education for all : analyzing school enrolment patterns / Sekiya Takeshi [and three others], editors
出版・頒布事項 Cham : Palgrave Macmillan , [2024]
形態 xxvi, 373 pages : illustrations ; 22 cm
巻号情報
ISBN 9783031702655
シリーズ情報 International & development education <YB01925425>//a
注記 Content Type: text (ncrcontent), Media Type: unmediated (ncrmedia), Carrier Type: volume (ncrcarrier)
注記 Other editors: Ogawa Keiichi, Kitamura Yuto, Ashida Akemi
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BD09750752
本文言語 英語
著者名リンク Sekiya, Takeshi <> editor
著者名リンク 小川, 啓一||オガワ, ケイイチ <AU00478698> editor
著者名リンク 北村, 友人 (1972-)||キタムラ, ユウト <AU00465273> editor
著者名リンク 芦田, 明美||アシダ, アケミ <AU01092463> editor